Pages

Tuesday, September 24, 2013

Video Isteri Mat Yo Maki Pengawal Keselamatan




Seorang wanita yang dikatakan isteri pemain bolasepak, Nor Shahrul Idlan Talaha, seperti yang dihebahkan di media sosial memuat naik videonya bertengkar dengan seorang pengawal keselamatan di kawasan yang dipercayai Lapangan Terbang Antarabangsa Subang. Turut kelihatan Nor Shahrul sendiri dalam video itu .

Malang sekali, seluruh masyarakat media sosial yang menonton memberi komen tajam mencerca tindakan biadap perempuan tersebut yang tidak menghormati orang lebih tua, dan dengan biadap mencabar pengawal keselamatan tersebut dengan mengeluarkan cercaan kasar seperti “pakcik ni bodoh la pakcik” dan ” jantan dayus” dan malah memuji ketegasan pengawal keselamatan tersebut walaupun akhirnya kesabarannya hilang.

Akibatnya pengawal keselamatan tersebut merasa tercabar lalu berlaku pergelutan yang tidak terakam kamera dan hanya kedengaran seperti berlaku kekerasan sambil kedengaran suara perempuan tersebut menyebut “engkau ni apasal” .

Tetapi yang mungkin berlaku ialah Mat Yo memasuki kereta tersebut lalu ‘mengajar’ perempuan tersebut.

Tidak dapat dipastikan bila kejadian ini berlaku.

Tetapi jelas sekali, masyarakat mengutuk kebiadaban perempuan tersebut dan memberi pujian tinggi kepada pengawal keselamatan ini yang dilihat menjalankan tugasnya tanpa mengira siapa yang sedang dihadapinya.

P/S:-Kononnya dia upload masuk dalam internet video ni..nk tunjuk salah pakcik tu.. tapi akhirnya video  ni makan diri dia, bodoh dan kurang ajar cakap camtu..

Yang nie versi parodi plak.. hahahaa..



No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...