Pages

Friday, May 6, 2011

Jom pergi masjid negara untuk berdemo bukan untuk solat jumaat

Bodohnya sam ketot. Otak letak kat lutut. Pergi masjid untuk solat jumaat bukanya untuk berdemo. Ko ni memang tak serik2 lagi. Korang tengok r sendiri dalam twitter sam ketot ni

"@shamsuliskandar: Bertolak dr Kuala Trengganu ke Masjid Negara. Jom berhimpun di Masjid Negara, hari ini, slps solat jumaat; tolak politik fitnah dan lucah"

Polis ini apa buat kerja lembab sangat. Tak kan nak tunggu ketot dan mengkarong2 bom masjid baru nak amik tindakan.
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 comments :

Anonymous said...

sam ketot sebenarnya penakut, sam ketot sepatutnya sebagaimana umat islam buatlah kempen jom ke masjid negara buat solat hajat dan bacaan yasin tolak agar musnahnya penyamar yang berlakun sebagai ds anwar. kenapa tak buat macam ni, takut tu, takut macam dsai untuk sumpah muhabalah, untuk buat dna, untuk buat bacaan yasin 40, untuk buktikan dia tak bersalah. janganlah ingat kerja parti tu buat demo sahaja. ketot ketot. ketot kena ketuk.

Anonymous said...

sam ketot sebenarnya penakut, sam ketot sepatutnya sebagai umat islam buatlah kempen jom ke masjid negara buat solat hajat dan bacaan yasin doakan agar musnahlah penyamar yang berlakun sebagai ds anwar. kenapa tak buat solat hajat dan baca yasin, takut tu, takut macam dsai untuk sumpah muhabalah, untuk buat dna, untuk buat bacaan yasin 40, untuk buktikan dia tak bersalah. janganlah ingat kerja parti tu buat demo sahaja. ketot ketot. ketot kena ketuk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...