Pages

Friday, December 24, 2010

Pengakuan Bangang dari Si Bangang


Sure ramai yang dah tahu pasal benda ni. Sekadar berkongsi..

Perhatikan mamat ni, aku rasa cukup segala sifat.Dia duduk kat mana?Apa bangsa dia?Apa agama dia?Bila dah rasa diri tu cukup bangang(bagus dari perspektif dia), dia cakap dia ok.Come on, lu gay dan lu ok?Wak lu.

Memang aku tiada sijil kelas A dari Al-Azhar, dari UIA atau mana institusi pengajian agama, setakat sijil SSRA(Sijil Sekolah Rendah Agama) tu je la.So, bab agama ni aku ada kurang sikit tapi setahu aku homoseksual ini sangat-sangat di larang dalam Islam. Dan pada zaman Nabi Luth sendiri pernah terjadi kejadian seperti ini dan mendapat balasan ketika itu juga.Takkan tak pernah tau kot?Lu belajar tinggi wey..

Ini yang terjadi pada masa sekarang apabila kita berasa untuk bebas untuk bersuara, bebas untuk memberitahu orang lain siapa diri kita.Tapi kita tolak ketepi fitrah kita sebagai manusia, sebagai Muslim. Apa masalaha dia? Macam mana pula generasi akan datang? Genarasi anak-anak kita?Anak-anak kalian? Kalau kita rasa diri kita lebih baik dari tuhan, perkara sebigini akan terjadi.

Bangga dengan kejahatan yang kita buat.

"Beb, malam tadi gua pergi clubbing.Dapat beb minah pakai skirt tu..Puas beb!"
"Bro, barang lu memang power!"
"New year kat mana?Genting?Bawak awek lu skali.."

Lepas ni, silap-silap ada pula video:

"Aku les, aku ok"
"Aku penagih, aku ok"


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

p/s:bisu tanpa kata-kata, pekak tanpa suara,buta tanpa cahaya..

1 comment :

sitiramli said...

Akak sokong Boy..1000% ..Aper dia x fikir ker biler buat pengakuan mcm 2...Kalo mak bapak dia dengar...x ker..hai,susah nak ckp.. ya Allah..selamatkan la anak2ku..Amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...