Pages

Wednesday, April 13, 2011

KENAPA HARUS KITA MENOLAK PR DI BELAGA??



  1. Perjuangan mereka tidak ikhlas, hanya manis pada mulut. ( Mereka tidak dapat bersatu antara pakatan mereka utk tadbir Belaga. PKR vs SNAP)
  2. Pemimpin PR mementingkan diri sendiri di Belaga. (Sikap tidak bertoleransi antara kepimpinan mereka. Bagaimana nak bantu rakyat???)
  3. PR tidak akan dapat menubuhkan kerajaan. ( PKR tanding hanya 25 kerusi belum sampai 2/3 kerusi di DUN itupun banyak pertindihan dgn SNAP. menang semua kerusi pun kerajaan tidak akan berubah.)
  4. Rekod calon2 PR di Belaga kurang enak didengar. (Mendengar saja nama calon mereka, penduduk Belaga akan kenal siapa mereka? kenal rekod tipu mereka?? tak payah saya ulas)
  5. Terbukti kerajaan pimpinan PR (P.Pinang, Kelantan dan Selangor) Kerajaan yang sangat rapuh dan sifat sementara. (Rakyat ramai di tindas, mereka hanya hidupkan penyokong parti. Semua rakyat kini sudah menyesal dan balik kepada BN)
  6. Pemimpin PR langsung tak berpendirian di Belaga. (Sebelum ini mereka senyap dan tidak pernah muncul di Belaga. 2,3 hari mereka muncul di Belaga kerana dengar khabar duit untuk calon PKR Belaga ada sumber dari luar)
  7. Perubahan yang mereka nak janjikan bukanlah perubahan yang betul2 perubahan yang baik. Perubahan hanya mencarut dan jelas ia ke arah politik yang tidak sihat.
  8. PR hanya tahu mengkritik. (Kritikan yang melampau dan kedekut ilmu.)
  9. Pemimpin PR tidak berkaliber untuk tadbir Belaga. Mereka hanyalah pakar NCR dan tidak tahu perkara lain.( Jelas apabila isu mrka hanyalah NCR dan tiada misi yang jelas. Sedangkan NCR sudah kejalan penyelesainnya)
  10. Tidak ada bukti di Belaga Calon Barisan PR cuba nak tolong rakyat dengan ikhlas sebaliknya selalu ambil kesempatan dalam kesempitan. ( Kes-kes orang Belaga yang bayar fee gauman masih mereka simpan bukti calon PR menipu mereka)
Laporan lanjut lihat disini dan sini

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...