Pages

Monday, May 2, 2011

Checkmate!!!Husam Musa sudah perangkap Anwar

berikut adalah petikan sms yang dikirimkan oleh datok eskay kepada blog gerakan anti pkr.

'Saya menyambut dengan lapang dada dan hati yang terbuka berkenaan dengan cabaran untuk melakukan ujian poligraf sepertimana yang diminta oleh husam musa. Panggilkan kesemua pakar sepertimana yang disarankan oleh husam musa.'

'Mungkin dengan cara islam (bersumpah laknat) nampaknya mereka masih tidak berapa yakin, namun atas dasar kebenaran dan menyampaikan yang HAK saya bersedia untuk menyahut cabaran poligraf ini .'

TETAPI..



'Saya meletakkan syarat untuk melakukan ujian poligraf tersebut. Pertama ujian poligraf tersebut hendaklah disertai oleh anwar ibrahim .Saya mencabar anwar ibrahim untuk turut serta melakukan ujian poligraf tersebut. Kedua, ujian ini hendaklah dilakukan/disiarkan secara langsung di media utama seperti TV3,RTM,ASTRO dan kesemua media antarabangsa. Biar rakyat seluruhnya menilai keputusan tersebut !'.

Panaz..
Kita tengok apa reaksi anwar selepas ini..
Kita tunggu fatwa terbaru dari nik aziz..
Hahahahaa..

p/s kalau boleh jangan buat dekat masjid. Aku tak sanggup tengok masjid dijadikan zoo oleh amk bangang
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 comment :

Anonymous said...

Tahniah Dato, berani kerana benar..yang takut tu sebenar2nya salah. Saya yakin Anwar tidak akan menyahut cabaran ujian poligraf ini. Anwar akan kata tiada dalam Quran dan hadis ujian ini.....bertaubat jelaaa pak sheikh..malu nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...