Pages

Saturday, January 29, 2011

Laki Stress Bini Tersasul?Cikgu mala nak tukar laki?


Cerita panass malam ini...semasa aku tengah sedap melantak Mc D kesukaan Cikgu Mala (sebab dia tak suke KFC) di Segamat aku mendapat panggilan Cikgu Mala akan turun berkempen di Tenang Station..aku pun terus blah walaupun burger ditangan baru makan separuh..

Aku terus memecut dengan kereta “Lotus” aku..sesampainya aku disana Cikgu Mala takde lagi..so sempat r aku menghabiskan burger Mc D tadi..tak lama kemudian Cikgu Mala hadir dengan bodyguard2 beliau yang semestinye orang luar jugak macam beliau..aku pun layan je r kempen beliau dengan khusyuknya..


Dalam keseronokkan beliau berkempen beliau terlepas cakap cerita dalam kain..seperti kisah anwar di boo di Felda Tenang tempoh hari.. mungkin kerana emosi beliau sedikit terganggu jangkitan ‘STRESS’ dari hubby, beliau tersasul menyebut “Belum jadi calon sudah di tukarkan suami”.... Apa lagii..berdekah-dekah lah orang ketawa..

Masakan tidak, beliau bukan setakat di TERTAWAKAN oleh orang ramai, kedengaran juga mulut-mulut hadirin yang bercakap cikgu Mala ni memang tak pernah puas..dulu laki keje KFC dibuang nak yang jadi cikgu..laa ni nak tukar lagi plak..

Hadoi…adakah cikgu mala akan mintak MC pulak lepas ni?kita sama-samalah tunggu dan lihat…ops…lupa plak…cikgu mala da ‘pencen’ lah…huhu….

Lagi nak dijadikan cerita, tengah on the way nak balik ketuk artikel ni aku dapat lak satu info terbaru iaitu tentang result SPM si cikgu mala ni…nak tau BURGEMPAK ke tak cuba korang klik kat sini

hadoi...tak tau da apa lagi nak cakap...kesian je lah ye...

harap-harapnya anak-anak murid cikgu mala cemerlang lah ye exam nanti…

p/s: bukan niat nak menghentam…tapi keadaan yang memaksa :p

2 comments :

Anonymous said...

criter@pendedahan lu tarak umph la bhai...lebih teruk dari budak terencat akal...

takde 'substance'...

ala-ala mengumpat gitu...

korang satu BN terlalu cemburukan kecantikan budi dan rupa paras cg Mala...

u all macam serigala...haiwan itu mengatakan anggur berasa masam hanya disebabkan ia tak dapat makan buah itu...

Anonymous said...

macam mana dgn cerita equatorial melaka?at least cerita ni die ade kat tempat kejadian.cerita equatorial yg bloger pembangkang buat tu khabar angin je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...