Pages

Tuesday, December 21, 2010

Pengumuman

Yeay!Yeay! Aku bersorak seiring paluan kompang serta rebana india. Aku gembira. Encik Ketam dengan ini telah meng-invite aku sebagai salah seorang creditor dalam blog beliau. Jadi, selepas ini, mungkin ada artikel yang akan ditulis oleh aku mengikut pandangan/idea/pendapat aku sendiri dari sudut perspektif seorang manusia yang bergelar manusia(demmit!). Aku bukan Mawi, Awie, Anuar Zain hatta Maher Zain tetapi aku lebih baik dari mereka! (Dr Rozmey aku kira lebih baik dari aku dari segi sifat optimistik yang terlalu mistik ). Jadi sebelum aku di saman oleh pihak-pihak Kurdis dan Syiah kerana mulut aku yang mungkin lancang kelak, lebih baik aku meminta maaf terlebih dulu..Hehe..



Hidup Encik Ketam!
Hidup Encik Ketam!


p/s : beb, ok x opening aku?hehe..

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...