Pages

Wednesday, March 4, 2009

SAMBUNGAN KATA!!!

kata...
semua org boleh kata...
kau boleh kata...
die boleh kata...
org boleh kata...
aku boleh kata...

tapi...
apa yg diorg kata...?
kau tahu ke apa diorg kata...?
mana kau tahu diorg kata...?
kalau diorg x kata...?

abes 2 sape yg kata...?
org kata...?
kau kata...?
die kata...?
aku kata...?
sape kate...?

biar r org nak kata apa...
penting ke org kata...?
die kata...?
aku kata...?
kau kata penting ke...?

ngata-ngata...
sape ngata-ngata...?
org ngata-ngata...?
x pentigkan org ngata-ngata...?
kau penting org ngata...?

kau penting org ngata...
kau kena ngata...
kau x penting org ngata...
kau kena ngata...
baek ko x penting org ngata...
sm je...

ngata org...
ko ngata org...
ngata-ngata org...
bole plak ko ngata org...
org ngata ko...?

ko...
aku kata ko x dgr kata...
ko pedulik apa...
kata ko...
ko kata aku x dgr kata...
aku pedulik apa...

ko kata aku x dgr kata...
aku kata ko x dgr kata...
bes2 nak dgr kata sape...?
org kate...?
sape org...?
nape org...?
nk org kata apa...?
br nk dgr kata...?

ko...
kata r ko...
ngata-ngata...
ko kata ko...
ko kata ko...
smpi bila2...

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...